4 Januari

Äntligen har jag fått varit på dagis igen =) Har saknat mina kompisar tok mycke ju.
Bobbas lämnade mig o Mamma hämtade mig, när vi gick hem tosnöade det ute så jag fick snö i ansiktet hela tiden. Det tycker jag inte om.

Hemma har vi städat, klippt o klistrat. Jätte roligt. Jag fick en klädeskatalog av Mamma som ag fick klippa i. Jag klippte ut en massa barn o kläder som jag sedan klistrade fast på ett papper.

Sen ha jag badat o byggt pussel o kramats med Mamma. Jag har varit på väldigt bra humör idag trots att jag varit vaken halva natten. Mamma trodde jag skulle vara tok trött efter dagis men inte då. Jag har varit hur pigg o glad som hellst =)

Nu ska jag ta o slå på en film o titta på den tills jag somnar. Är ju dagis imorgon oxå.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0