23 januari

Idag har vi inte gjort så mycke. Varit hemma o lekt o tagit det lugnt bara. Morbror Fredrik kom hit på förmiddagen o lekte tills han skulle iväg på hokey.
När Fredrik åkte så gjorde vi oss klar o sen tog vi bussen bort på Birsta o köpte mer färg till Mamma och Bobbas säng. Sen gick vi bort till Ica Maxi. När vi kom in där mötte vi Morfar o Sara så vi stannade o kramades o pratade med dom en stund innan vi gick in o handlade =)

Vi handlade mat o Mamma köpte ny tejp o nytt lim till mig =) Det tar ju slut så fort eftersom jag älskar att klippa o klistra. Sen fick jag även ett litet lejon som har en lejon bebis. Jätte söt är den.

När vi kom hem från affärn åt vi middag o sen kom Fredrik till oss igen.

Nu har jag hjälpt Mamma att slipa o måla på sängen. Den blir jättefin.
Nu är de dags för sängen, jag är jätte trött. Imorgon kommer nog Morfar hit o hjälper oss med golvet.

Ja just det jag. Måste ju berätta att Mamma har klippt mig idag. Det blev jätte bra =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0