22 Januari

Idag när Mamma hämtade mig på dagis så gick vi inte hem  utan vi fick vänta på Maria (Mats syster) Som skulle komma o hjälpa oss att hämta vårat nya golv. När hon kom så va hela familjen med =)
När vi lastat bilen så gick vi hem. Alla utom Jonas gick för han va tvungen att köra bilen hem.
Jag gick först för att visa vägen hem.
Dom stannade o fikade en liten stund o jag o Emma busade på mitt rum =) Jag ville åka med Emma hem men det gick inte idag för Emma skulle åka bort. Men jag ska få vara med henne en annan dag =)

Efter det så har jag o Mamma tittat på film o sen kom Fredrik lagom till middagen o sen ha jag busat tok mycke med honom.

Nu sa jag busa lite mera.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer
Postat av: Maria o Emma o även Jonas :)

Självklart så ska du få ta o komma bort o leka me emma :) Jätte synd att det inte gick idag :( men det ska vi fixa :)emma ville så gärna ta hem dig o leka med.

2010-01-22 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0