17 Januari

Idag har jag åkt en massa pulka. Mamma drog mig hela vägen upp på Söndagsvägen. Där hjälpte vi Fredrik att skruva isär sängen som Mamma och Bobbas fått av honom o när vi hade lastat in den i bilen gick jag o Mamma hem igen o Bobbas o Fredrik åkte på biltema för att köpa nå saker till Fredriks bil.
När jag och Mamma kom hem stannade vi ute o busade i snön. Mamma slängde även ut granen idag. Haha. Länge sedn vi plockade bort lampor o kulor i den men den ha stått kvar tills idag. Haha.
Mamma gjorde fint ute på våra uteplats medans jag grävde i en snö hög =)

När vi kom in damsugade Mamma eftersom det blev en massa barr på golvet efter granen. Så nu är det städat hemma oxå.

Fredrik o Bobbas åkte iväg o fixade Fredriks bil så nu lever den inte om så där mycke att man inte ens hör vad man tänker när man åker med honom.
När Bobbas kom hem fixade vi middag o nu sitter vi här.
Jag ska gå o titta på en film nu ja.

<3 Puss Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0