16 Januari

Ja inatt har jag ju sovit hos Morfar, Sara och Oliver =)
Jag har haft jätte roligt där, Vi har lekt en massa o ritat o klippt papper o så har vi varit ute.

Idag åkte vi till Jessika som är Mammas kusin. Hon tog examen i torsdags så hon bjöd på fika dag. Mamma och Morbror Fredrik kom oxå dit. Vi fikade och Jag lekte med Jessikas Rasmus, Stina och Oliver.
Sen åkte jag med Mamma och Fredrik hem.

Hemma ha jag lekt lite på rummet o så ha jag ätit ite godis =)

Bjuder på lite bilder idag

Bakar Thekakor med Mamma
Bakar The Kakor med Mamma, fast jag tyckte det va roligare att använda pepparkaksformar. Haha

Mamma är knäpp. Hon tänkte sälja mina tår. Haha
Potatis till salu. Haha

Pippi det är jag det

Pippi det är jag det. Haha

Dagens kläder. Fin inför kalaset hos Jessika
Klädseln på kalaset blev detta. Tackar Mormor för dessa som jag fick av henne i julklapp =)
Tiaran eller vad man säger har jag fått av Sara nu när jag va hos dom.

Mössa o Vantar som Sara köpt till mig =)
Sara köpte en en ny mössa och nya vantar till mig oxå. Tack så mycke, nu hoppas jag att jag inte ska frysa mer om händerna.


<3 Puss Puss <3 

Kommentarer
Postat av: Hanna och Wilmer

Åh vilken vacker prinsessa :)Vi saknar dig så mycket. Älskar dig gumman. Massa kramar.

2010-01-17 @ 16:47:50
URL: http://mammalwilmer.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0