12 Januari

Idag ska jag börja med att säga

Jesefine



Josefine och Andreas

Hoppas du har haft en kanon bra dag idag =)









Sen ska jag berätta om min dag.
Jag har varit på dagis såklart, Mamma lämnade mig idag eftersom hon är ledig på tidagar sen hämtade hon mig klockan 13 o då tog vi bussen till affären där vi handlade lite mat till oss o Tigra =)
När vi kom hem tog vi o busade lite grann, sen gjorde vi halsband, klippte i tidningar o klistarde på papper.
En rolig dag har det varit idag =)
Väldigt trött är jag kan jag lova.

Nu vill jag titta på film o vila en stund.

<3 Puss Puss <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack :) Synd att ni bor så långt bort annars hade dagen varit ännu bättre :) KRAM

2010-01-12 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0