oj då

Nu har jag inte skrivit på nå dagar igen. Men det är bara för att jag inte gjort nå speciellt.

I Söndags städade vi ur Morbror Fredriks gamla bil, jag hjälpte mest till med att sitta i framsätet och halvsova ja. Haha. Men Mamma o Fredrik fixade så att bilen såg ganska bra ut. PÅ kvällen kom det en pappa och son från härnösand o köpte bilen.

Måndag, Tisdag och Onsdag har nu gått. Jag har varit på dagis alla dagar =) Igår fick jag stanna på dagis lite längre än vanligt eftersom Mamma skulle jobba. Jag tyckte det va jätte konstigt och blev jätte arg på fröken när hon sa att jag inte fick bygga pussel eftersom vi skulle äta Mellis. Hallå, jag äter inte Mellis på dagis, det gr jag ju hemma med Mamma. Men tillslut så gick jag väll med på att följa med ändå, Jag va ju faktiskt lite hungrig.
När Mamma kom blev jag jätte glad o vi gick raka vägen hem.
Hemma busade vi. Efter maten gick vi till en annan lägenhet där vi duschade lite. Vi får ju inte duscha hemma nu när det är nymålat.

Idag har jag och Mamma bakat chokladbollar, Äppelmuffins och en sockerkaka. Jag fick hjälpa Mamma att hälla i saker i skålen och sedan fick jag provsmaka lite så att det va gott. Haha
Nu ska jag snart hoppa upp i sängen o sova. Klockan börjar bli mycke.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3


Ligger o myser i sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0