En liten liten spruta som gör ont Mamma

Igår hämtade Mamma, Evelina och Rasmus mig på dagis. Vi åkte ut på Birsta o letade badkläder men det gick inge vidare. Jag o Rasmus hade jätte roligt iallafall o så fick vi äta på Donken =) Det gillar vi.

På kvällen va vi till Morfar eftersom han fyllde år. Han fick en pärlplatta av mig.
Vi fikade o busade lite där o sen åkte vi hem o sov.

Idag va det bara Mamma som hämtade mig på dagis. Men inte gick vi hem inte. Nej nej, Mamma gick till den där dumma doktorn igen. Uscha va arg jag blev på henne för att hon gick dit o inte hem. Fick iallafall en sån där dum spruta av honom igen. Inte alls roligt. Men jag fick bokmärken av honom =) O en fick jag ett nytt pussel av Mamma för att hon tyckte att jag va så duktig =)
Sen har jag berättat för Mamma att det bara va en liten spruta som gör  ont o att de sitter kvar en liten spruta i armen. Hon tycker jag är tokig.

När vi kom hem bakade vi bullar, Massor av bullar. Sen kom Morbror Fredrik o när bullbaket va färdigt åkte vi ut på Birsta en sväng o fortsatte letandet av badkläder. Men det gick lika dåligt denna gång.

Handlade lite på Ica o sen blev det Pizza o efter det lite godis.

Nu ska jag sova.
Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0