4 Februari

Dagis idag som vanligt. Vi har inte varit ute något idag eftersom det snöar o blåser ute. Inte roligt att vara ute då.
När Mamma hämtade mig blev jag först glad men sedan blev jag arg.
Hon berättade att vi skulle gå till doktorn och att jag skulle få en spruta i armen. Det ville jag verkligen inte.
Men först gick vi till låne duschen o duschade. Det gjorde vi mest bara för att det va närmare dit från dagis o sedan närmare därifrån till Bvc. Inte roligt att vara ute o gå i det här vädret.

När vi kom in på Bvc lekte jag lite med alla saker som fanns där. Men helt plötsligt kom det ut en kille o sa att vi kunde få komma in tidigare eftersom det inte va någon där. Man jag ville ju inte ha någon spruta så jag vägrade kliva av gunghästen och följa med Mamma. Mamma bar med mig tillslut o då blev jag ännu argare.
Sprutan jag skulle få i armen slutade i benet eftersom jag va helt hysterisk och vägrade ta av mig tröjan.
Jag fick 2 klistermärken av sköterskorna när det va färdigt, fast jag vägrade ta dom så Mamma fick ta dom tills vi kom hem. Jag fick även ett Pettson och Findus memory av Mamma =)

Hemma har vi fikat och spelat mitt nya spel och så har jag legat i Mammas säng o tittat på film.

Nus ka jag hjälpa Mamma med maten

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0