18 Februari

Idag har jag haft en bra dag fast lite jobbig.
Både Mamma och Bobbas har jobbat idag så jag fick vara på dagis till kl17.00 Det har jag aldrig varit tidigare.
När Bobbas hämtade mig va jag så trött att jag somnade direkt hemma. Vaknade när Mamma kom hem från jobbet.
Fick vara uppe en liten stund men sedan va det dags att sova igen.
Såg en film o sen sov jag gott.

Idag har det varit en kort dag på dagis jämfört med igår. Mamma hämta mig idag =)
Vi åkte på ica o handlade mat o sedan hem o busa o städa lite.

På kvällen fick jag en överraskning av Mamma. Madde, Nova och Agda kom hit =) Dom ska vara hos oss hela helgen. Jag o Nova lekte en stund igår. Men dom kom hit lite sent så det blev inte så jätte mycke bus. Sen skulle vi sova i Mammas säng så Jag, Mamma, Nova och Madde la oss där o tittade på Nallepuh men när Nova somnat ville jag gå till min säng. Det fick jag =)

<3 Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0