17 Februari

Hej hopp.
Dagis idag som vanligt då. Börjar bli tjatigt det här. Haha
Mamma hämtade mig lite senare än vanligt eftersom hon jobbade idag. När vi kom hem åt vi mellis o sen buggde vi pärlplattor. Jag tycker verkligen att det är jätte roligt =)

Sen ha jag tittat på film o så har vi ätit mat o efter maten badade jag med Mamma. Kul o få kasta vatten på henne. Haha

Nu ligger jag i Mammas säng o tittar på tv.


Alla Hjärtans dag. Ligger på köksbordet o "Sover" Busade med Fredrik =)


Kollar när bussen går. 2,72 går den visst. Haha





Titta vad jag fått av min Mormor =) Dom ska jag ha till sommaren när de blir varmt.
Fick även strumpor, en hylla o 2 rosa krukor.
Mamma glömde knäppa kort på dom o så fungerar ju inte kameran eftersom batteierna är trasiga. Mamma måste köpa nya. Bökigt att knäppa med telefonen.

Nu ska jag kramas med Mamma.

<3 Puss Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0