NyårsAfton =)

Ja o det är den första Nyårsaftonen som jag firar med Mamma. Jag har varit borta alla andra år.

Men uscha va jobbigt det är att vara vaken, Jag vill ju så gärna titta på raketerna så jag vägrar sova. Hehe
Men jag ha fått en kamera av Mamma nu så nu kan jag springa runt o knäppa kort medans jag väntar.
Men vi får se om jag orkar vara vaken. Jag är verkligen jätte trött.

Nyårsafton
Här sitter jag o tittar på Tingeling på Mammas dator för att hålla mig vaken till 12 slaget =)


Myser med LilleBror =)

Fick en digitalkamera av Mamma =)
Jag fick en digitalkamera av Mamma som jag nu springer runt o fotar allt o alla med, Haha


Visst ha jag snygga nyårskläder förresten?? Jag ha valt dom helt själv. Haha


Nu ska jag knäppa mera kort o kanske se en film till. Vill att klockan ska bli tolv snart så jag kan få titta på raketerna. Jag vill inte sova innan de.

<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0