Julen 2010

Ja ni jag har haft en Lååååååååååååååååång jul =)

Ja som ni vet så har jag varit o busat hemma hos Farmor o Farfar med Pappa. Vi va ute o lekte en del i början när jag va där men sen blev de -30 grader ute så då va det inte roligt att vara ute.
Jag har lekt massor med Willmer oxå o det är roligt. Pappa o Paula åkte hem på söndagen men jag stannade kvar hos Farmor o Farfar för jag ville träffa Helen som skulle komma på Måndagen.
Natten mellan Måndag o Tisdag sov jag hemma hos Hanna, Emil o Willmer eftersom Farmor o Farfar åkte till Sundsvall för att hämta Helen på flyget. Jag o Willmer hade jätte roligt. Vi busade ute o inne o tittade på film o badade bubbelbad o massa annat.

Den 23 December kom Mamma, Bobbas o Thilo till Långsele o hämtade mig =) Vi åkte till Sollefteå o sa hej till Lillan o så lämnade vi kort till henne o Jossan på mig o Thilo =) Hon blev super glad.
Efter det gick vi o fikade o träffade Hanna o Helen eftersom dom ville säga hejdå till mig.
Sen åkte vi på konsum o handlade o sen åkte vi till Mormor =)
Mormor o Mats jobbade men Mattias va hemma iallafall o när Mormor o Mats kom hem så hade vi ett litet kalas eftersom Mamma o Mormor fyllde år den 22 December.

Sen kan jag bara säga att jag ha haft en kanon Jul med massor av julklappar som jag tycker jätte mycke om =)
Själva Julafton firades hemma hos Mormor o Mats tillsammans med dom, Mattias, Fredrik, Mamma, Bobbas o Thilo.
Nu ska ni få se lite bilder =)





O här kommer alla fina klappar jag fick =)

Mamma, Bobbas o Thilo
Detta fick jag av Mamma, Bobbas o Thilo =)

Mormor o MatsMormor o MatsMormor o MatsMormor o MatsMormor o MatsMormor o MatsMormor o Mats
De här fick jag av Mormor o Mats =)

Mattias
Den här fick jag av Mattias

Fredrik    (Det är inte rätt kritor på bilden)
Typ sånna här badkritor fick jag av Fredrik. Hittar ingen bild på dom jag fick o Mamma missade att knäppa kort på dom innan jag slet sönder kartongen. I mitt paket va det en massa bilder oxå som man kan måla på.

GammelMorfar o Marie
Den här fick jag av GammelMorfar o Marie

GammelMormor o LasseGammelMormor o LasseGammelMormor o LasseGammelMormor o Lasse
Det här fick jag av GammelMormor o Lasse


Pappa o PaulaPappa o Paula
Det här fick jag av Pappa o Paula

Farmor o FarfarFarmor o FarfarFarmor o FarfarFarmor o Farfar
Det här fick jag av Farmor o Farfar. Mamma ha inte riktigt koll på detta så det kan hända att nån av mina fastrar är med på detta oxå =)

Faster Helen
Den här fick jag iallafall av Faster Helen

Faster Hanna, Emil o Willmer

Från Faster Hanna, Emil o Willmer

Ja det va allt jag fick på Julafton tror jag. Hoppas iallafall att jag fått med allt.

Tack alla För allt fint jag fått =)

<3 Puss Puss <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0