4 December

Idag är det lördag o jag ha tjatat på Mamma om godis sedan jag klev ur sängen, Haha =)
Men Mamma säger bara att jag får vänta o vänta. Jag är trött på att vänta. Men men det är Mamma som bestämmer.

Vi har iallafall gjort trolldeg idag. Röd, Grön, Blå, Gul o vit o så ha vi bakat med den såklart =) Mamma gjorde 2 söta tomtar som ska sitta vid pepparkakshuset o jag ha gjort gula ormar, haha.

Vi har gjort PolkaKnäck oxå =) Den vart hur god som hellst. Jag skulle kunna äta alla direkt =)

Jag har hunnit med att leka med Alex o Tindra idag oxå. När jag sprang hem för att fråga Mamma om en sak så va Josefine o Ante här o hälsa på en snabbis. Jossan ville så gärna titta på Thilo o kramas lite såklart, haha
Men av mig fick hon ingen kram inte. Dom spar jag allt på.

När Mamma hade ätit middag o diskat o allt sådant så kom hon oxå in till Emma o Daniel. Hon skulle kolla så jag skötte mig bara, men hon blev kvar o surrade med Emma, My o Alex Farmor Pia =)
När Alex o Tindra skulle sova så gick vi hem. Jag åt lite godis men sen ville jag titta på film o sova.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0