3 December

Idag ha jag varit hemma med Mamma, Bobbas o Thilo. Vi ha mest bara myst på hemma hela dagen =)
Jag fick följa med Mamma o Thilo på Ica en sväng när jag hade som tråkigast. Det är inte så jätte roligt att vara hemma. Roligare på dagis där jag kan leka med alla kompisarna =)

Efter Ica resan lagade vi mat, Tacos blev det o så kom Morbror Fredrik =) Efter middagen gick vi in till Emma, Daniel, Alex o Tindra =) My va oxå där. Jag lekte med Alex o Tindra medans Bobbas o Fredrik spelade tvspel med Daniel o Mamma o Thilo spelade kort med Emma o My =)

Vi va hos dom  tills ja va så trött så jag inte kunde prata riktigt men ändå ville jag inte gå hem. Jag ville leka mer. Men det fick jag inte för Mamma.

Natti Natt hörs imorgon.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0