2 December

Sista dagen på dagis för denna vecka :( När det det den tråkigt helgen kvar.

Men idag ha jag o Mamma bakat Lussebullar =) Jag ha gjort egna små bullar som bara jag o mina kompisar får äta =)

Mitt i baket kom Sara, Oliver, Morfar och Fredrik hit. Dom kom för att fira Mamma på namnsdagen =) Mamma fick panevagnar och ett hundtäcke till Tigra av dom plus att dom bjöd oss på mat.
Efter maten blev det kaffe o då provsmakade vi våra bullar o dom va jätte goda =)

När dom åkte hem tittade jag på Julkalendern och sedan lite barnprogram. Men nu är jag så trött så jag ska gå o lägga mig i sängen istället. Längtar tills imorgon då jag ska få öppna nya luckor på mina kalendrar =)

Natti Natt på er

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0