17 December

Ja idag är det äntligen fredag. Jag kastade mig ur sängen så fort jag vaknat o första orden blev.
Ska jag åka till Farmor nu?????
Åh vad jag ha väntat på denna dag o jag ha tjatat på Mamma så hon ha ont i öronen, haha.

Jag ha inte gjort så mycke annat än väntat idag faktiskt, Medans Mamma va på sjukhuset passade jag på att städa mitt rum så hon skulle bli glad när hon kom hem =) Sen ha jag busat med Morbror Fredrik o pussats o kramats med Thilo =)

O nu ha Pappa, Hilda o Hampus äntligen hämtat mig och vi ha precis kommit fram till Farmor i Långsele. Vi stannade o åt på donken innan vi åkte oxå =)

Nu ska jag busa med alla som är här.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0