14 December

Idag ha jag varit på dagis o busat igen. När Mamma hämtade mig va det bråttomt. Vi skulle hinna med en buss ut på Alnö, så det va bara att kasta på sig kläderna o springa till busshållsplatsen. Men vi va så snabb så vi fick stå o vänta på bussen istället. Haha

Vi åkte ut på Alnö iallafall o först va vi på Ica o handlade lite o sen gick vi till Mammas jobb (Bageriet) o där fikade vi lite o pratade med mammas chef som satt o fikade med sin syster o systerson. Jag åt en prinsessbakelse o en festis. Det va jätte gott =)
När vi hade fikat klart gick vi till vårdcentralen. Thilo skulle på Läkarundersökning. Jag lekte i väntrummet med en flicka som heter TingeLing medans Mamma o Thilo pratade med doktorn.

När vi va färdig där åkte vi hem o hemma ha jag målat o grejja.
Nu ska jag gå o lägga mig så jag orkar med morgondagen.

Natti Natt
<3 Puss Puss <3

Fördriver tiden i väntan på bussen =)
Fördriver tiden i väntan på bussen =)
Fördriver tiden i väntan på bussen =)
Ja vi hann till o med knäppa kort medans vi väntade på bussen
Mamma tog en närbild på mig för att visa att jag hade blåa prickar i ansiktet. Jag trodde henne inte
Mamma tog en närbild för att visa mig att jag hade blåa prickar i ansiktet. Jag trodde henne inte när hon sa de.

Så här roligt är det att åka buss. haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0