10-12 December

I Fredags va vi hemma o grejjade på förmiddagen o sen gick jag o Mamma till Ewwe för att låna en locktång o då visade det sig att Rasmus va där så jag stannade o lekte med honom tills dom skulle äta middag. o på eftermiddagen kom först Fredrik hit o efter en stund kom Ante o då åkte Mamma o Fredrik på Ica för att handla. Jag blev jätte ledsen o skrek tills ja va så hes att jag knappt kunde prata när Mamma kom hem igen.
När hon kommit hem från Ica så lagade vi mat o då kom Mattias hit oxå, Så då hade jag nästan alla mina morbröder samlade. Va bara Oliver som fattades.
Efter middagen åkte Ante vidare på fest o vi tittade på idol o åt massa gotta =)

Lördag
Ja då va de julklappshandling på schemat så jag fick vara med Sara hela dagen. Vi va ute o åkte pulka o så letade jag maskar o så spelade vi spel o läste saga. Ja vi hann med mycke o roligt hade jag =)
Mamma ringde vid 8 på kvällen, Då hade dom kommit hem så då åkte jag o Fredrik oxå hem =)

Söndag är det idag o vi sov rätt länge idag så vi hann bara duscha o göra oss klar så va det dags att åka på kalas hos Nilla för att Ante fyller 20 år. Där hade jag jätte kul o gott fika fick vi. Jag hade så roligt att när vi skulle åka hem så ville jag inte de utan jag la mig på golvet o skrek som en galning, men inte hjälpte det inte. Fredrik o Sara lyckades tillslut få på mig kläderna o få ut mig i bilen medans Mamma klädde på Thilo. När vi klev ur bilen hemma slutade jag bråka o så gick jag till Alex o lekte en stund. Sen ha jag o Mamma pysslat lite med den nya boken jag fick av Nilla =) Prinsesspyssel är det.
Mattias har även åkte hem till Graninge =(

Imorgon är dagen som jag ha längtat massor till. Det är Lucia o vi ska sjunga för alla föräldrar =) Det ska bli jätte roligt. Jag fick ett nytt lucia linne av Mamma idag oxå eftersom det andra är för litet för att ha på sig utan på overallen. Åh det ska bli såååå roligt.

Nu ska jag hoppa ner i sängen o sova så jag orkar sjunga imorgon.
Natti Natt

<3 Puss Puss <3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0