1 December

Idag ha vi haft gympa på dagis o så ha vi varit ute o lekt lite. Inne ha vi målat kottar o annat =)

Efter dagis fick jag äntligen börja öppna mina kalendrar. Jag har ju 4 st Julkalendrar ja =) Så nu får an helt plötsligt äta godis mitt på veckorna. Haha

Jag har även fått följa med Mamma o Morbror Fredrik på Ica o handla. Fast jag va i lekrummet o busade såklart =)
När vi kom hem från Ica gick jag till Alex o busade =) Han ha ju inte varit på dagis så jag ha inte kunnat leka med honom där =(

Efter maten tittade jag o Mamma på Julkalendern o sen gick hon för att ta reda på disken o då somnade jag på soffan, Mamma väckte mig o ville att jag skulle gå till sängen o sova, men det tog en stund innan jag hittade dit. Gick till fel rumm flera gånger o fattade inte alls vad Mamma sa när hon sa åt mig att klättra upp i sängen. Jag bara stog där o tittade på stegen. Haha

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0