Norra Berget =)

Ja idag överaskade Mamma, Bobbas o Fredrik mig. Dom sa bara att vi skulle åka ivägen en sväng. Trodde nästan att det va Birsta idag igen, men det va det inte.

Vi åkte till Norra Berget o tittade på djuren o lekte i lekparken som finns där. Det tyckte jag om =)



Jag matar Kaniner =)Åker Kana i Skvadern =) Fredde åker kana i skvadern Jag åker kana i skvadern igen =) Hänger i klätterställningen =)Hänger i klätterställningen =)  Bobbas sitter på en jätte stor bänk =)Klättrar i klätterställningen =) Åker Kana =) klättrar =) Åker ner för stången =) Åker linbana =)Fika paus =)Fredrik går på styltor =) Bobbas går på styltor =)

Ja det va dagen idag det =)

När vi kom hem så gick jag ut o lekte o ha precis kommit in.
Nu är det sängen som gäller säger Mamma.

Natti Natt på er

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0