Jaha nu har det gått några dagar igen

Det sista jag skrev om va nog Lördagen på Norraberget så vi kör väll vidare på Söndagen då.

Då kom Momma o Mats o hälsade på för att gratulera Bobbas som fyllde år i måndags. Han fick en jätte fin fiskeväska av dom =)
Vi åt kakor, bullar o tårta.

Sen så har vi mest bara varit hemma o jag ha varit ute o busat med mina kompisar. Ut på morgonen o in när det är dags att sova som vanligt, men det är väll lika bra det eftersom Mamma är så tråkig. Hon ska ju bara vila hela tiden.

I Tisdags åkte jag o Mamma på Ica en sväng iallafall. Jag köpte en leksak där för mina egna pengar =)
Det va en Barbie med 3 barn o säng, vagn, gåstol, cyklar o massa andra saker. Jätte roligt att få köpa något själv :)

Onsdag så hann jag inte mer än vakna o säga hej till Mamma så va det dags att säga hejdå. Hon hade fått lite extra jobb så hon drog iväg på det o ko hem kl 17. Men jag va ute o busade hela dagen så jag märkte knappt att hon va borta. Haha

Idag är det Torsdag o jag o Mamma har varit till Barnmorskan idag. Jag fick lyssna på Bebisens hjärta =) Bebisen och Mamma mådde bara bra.
Efter besöket åkte vi raka vägen hem o sen ha jag bara varit ute.

Redo för en tur till Barnmorskan med Mamma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0