5 Augusti 2010

Idag ha vi varit  på Birsta en sväng igen. Fredrik skulle köpa nå filtar o dukar =)
På Ikea träffade vi Ailin, Tommy, Frida och Jenny, Jag blev jätte blyg o sprang o gömde mig bakom Mamma.

När vi hade handlat klart åkte vi hem o hämtade Bobbas o sen åkte vi ut till Fredrik o städade klart o fixade för kalaset.
Först på plats va Ailin o gänget, Dom kom ut till Fredrik så vi kunde umgås o surra lite. Jag va blyg en liten stund o sen va det full rulle på mig. Haha

Sen kom Sara, Oliver, Kristoffer o Gammel Farmor Alva. O sen kom Hans o Inga o efter det kom Monica o Göran o sist kom Moppa o Nilla som hade varit till stockholm o hälsat på Gammel Farfar på sjukhuset.
Jag ha varit med Fredriks grannes barn o hoppat i deras studsmatta :) Det va jätte roligt.

Men usch så trött jag va innan jag fick åka hem o sova. Blääää.

Men nu är det sängen som gäller.

Natti Natt
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0