24 Augusti 2010

Idag har jag äntligen fått vara på dagis igen =)

Blev sååå glad när Mamma väckte mig o sa att det va dags att kliva upp o göra sig klar för dagis =)
Började morgonen med ett bad o sen torkade Mamma mitt hår o krusade det så jag blev jätte fin, Sen fick jag ta på mig min fina rock klänning som jag fått av Mammas Kusin Jessika.

Sen åt jag lite frukost o när den va uppäten va det dags att gå till Dagis. När vi kom dit blev jag först lite blyg men det släppte ganska fort o sen ha jag busat o charmat mina fröknar hela dagen lång =)

Mamma hämtade mig klockan två, men jag hann inte vara med henne något för hon skulle ju åka o jobba. Men jag tog o tittade på en film o så sov jag en stund.
När Mamma kom hem från jobbet åt vi middag o så ritade jag lite.

Nu är jag trött o ska lägga mig o titta på film.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0