Våren är här =)

I helgen som va så va vi hos Moppa hela lördagen. Det va super mysigt och jag fick äntligen ta fram min cykel =)
Det har jag längtat efter.

Första turen på Cyeln 2010

Söndag o Måndag ha jag varit med Alexander o Lill Tindra. Dom är våra "Nya" grannar. Vi har fr det mesta varit ute o busat i det fina vår vädret =)

Jag o WhildaAlexander

Sen ha de såklart varit dagis som vanligt o igår hämtade Mamma mig kl 13 o då åkte vi ut på Birsta där jag ha fått busat med Emilia hela dagen =) Ja tro vi kom hem kring halv 7 på kvällen.
Men jag handlade jätte mycke fint på H&M för mitt pressentkort som jag fick av GammelMormor.

GammelmormorGammelmormorGammelMormorGammelMormorgammelmormor  Gammelmormor

Idag är det Onsdag o Mamma hämtade mig kl 13 idag oxå. Nu har vi fikat lite o sen ska jag ta o titta på en film. Är lite tröttis.
Alexander är sjuk så det blir nog inge lek med honom inte =( Men imorgon kommer Rasmus hem oxå så då kanske jag kan leka med honom.




I Söndags åt jag o Mamma frukost ute i solen =)

I Söndags åt jag o Mamma frukost ute =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0