Tillbaka på dagis igen

I Tisdags fick jag vara hemma från dagis med Mamma. Hon ville umgås med mig =) Vi satt o myste i sängen hela långa dagen. ritade o spelade spel gjorde vi.

Onsdag fick jag äntligen gå på dagis igen. Låååång dag blev det eftersom Mamma fick jobba på Bageriet. Då jobbar ju hon till 18 o Bobbas 17.
När Bobbas hämtat mig o vi kommit hem o grejjat en stund ville jag bada. Somnar ju innan Mamma kommer hem annars ju.
Mamma plockade upp mig när hon kom hem o så åt vi middag. Sen va det typ dags för sängen.

Idag är det torsdag o jag har varit på dagis till halv 3 idag. Mamma hämtade mig tidigare så jag skule hinna hem o leka lite innan det va dags att sova igen. hehe.

Men nu är jag så trött så jag ska lägga mig o titta på en film tro ja.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0