Påsken =)

Jag har haft jätte roligt hos Farmor o Farfar. Jag har busat massor o så ha jag fått jätte fina pressenter av dom. Ska lägga upp bilder senare, Har använt en del av kläderna jag fick så Mamma håller på att tvätta dom.

I Fredags så kom Mamma, Mormor och Emma till Långsele o hämtade mig =) Vi va in på affären o handlade lite innan vi åte till Graninge. Jag o Emma fick varsin Jojjo med Tuggummi i o varsit kinderägg av Mamma =) 
När vi kom fram till Mormor va det dags för grillad korv med bröd. Det va jätte gott.

Bobbas, Mats, Fredrik o Mattias.

Sen har jag lekt med Emma hela helgen o haft det underbart =) I lördags fick jag, Emma och Mattias gå på skattjackt o när vi tagit oss igenom alla ledtrådar så hittade vi en Påskkärring som satt på Mormors altan med Påskägg i knät =) Jag fick ett stort ägg med jätte mycke godis i =)

Jonas är Påskkärring  Jag o mitt Påskägg Jonas är påskkärring

Emma Klär ett påskträd



Jonas nöjde sig inte med att vara Påskärring han. HahaBobbas firar oxå Påsk
Bobbas o Jonas Påskade till det ordentiligt. Haha

Så här trött va jag av denna vecka. Somnade innan vi kommit ut på vägen. haha
Så här slut va jag efter denna vecka. Somnade innan vi ens lämnat skogsvägen i Graninge. Haha
Frammåt skulle huvudet vara oxå. Mamma fick inte luta det bakåt.

Jag har haft en kanon påsk!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0