Hela veckan o helgen har gått

Jag va hemma från dagis Måndag, Tisdag och Onsdag denna vecka. Mamma o Bobbas har varit sjuka o jag har varit halvdålig, inte riktigt sjuk men inte riktigt pigg heller.

Jag har busat med Alex o lill Tindra hela veckan o helgen. Vi har haft jätte roligt =) Jag verkligen älskar att leka med dom. O Så vill jag äta hos dom varje dag. Fast Mamma börjar tycka att det blir för mycke. Hon vill ju att jag ska vara hemma något oxå. Men det är ju såååå mycke roligare att vara hos en kompis.

I Lördags kom Morfar, Sara o Oliver hit o bjöd på mat o umgicks med oss ett tag, Fast jag hade som vanligt inte så mycke tid över för dom. Jag ville ju vara med Alex ju.

Idag är det Måndag o jag är på dagis. Snart kommer Alex upp på dagis oxå. Han börjar klockan 9 han o jag börjar 8.

Imorgon vill jag vara hemma med Mamma. Får se vad hon säger om det. Hon är ju ändå ledig.

Nu ska jag busa vidare med mina kompisar.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0