8 September

Några dagars uppehåll igen men jag har haft fullt upp med att vara ute o busa.
Idag har jag varit på dagis igen o det ha gått jätte bra =) Dagis fröken berömde mig när Mamma kom o hämtade mig. Hon tyckte att jag va så himla duktig. Gör det mesta själv o berättar vad jag vill göa o inte göra o så äter jag jätte duktigt =)

När vi kom hem från dagis tog vi en tupplur hela familjen, Jätte skönt va det. Sen åt vi middag o efter det gick jag ut o busa o ha varit ute tills nu. Blev lute sent idag men de va bara för att vi hade så roligt.
Jag, Mamma, Bobbas, Roger och Rasmus har varit i lekparken o gungat o hoppas o busat.

Men nu är det dags för sängen för jag ska upp på dagis imorgon.

Natti Natt
<3 Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0