5 September

Tråkigt väder idag oxå =( Har regnat i stort sett hela dagen. I uppehållen har jag varit ute o lekt lite.

Annars har det inte hänt så mycke. Har hjälpt Mamma med maten o så har vi pakat en paj. Under tiden spelade vi musik o jag sjöng med i alla låtar. Haha. Mamma tyckte jag va jätte söt =)

När jag kom in efter att ha varit ute o lekt med Willda stog min nya vagn ute i hallen. Den hade bara dykt upp där. O oj så fin den är.
TACK Mamma och Bobbas =)

Min nya vagn =)Provsitter min nya vagn inne =)

Prov åker vagnen ute på promenad med Tigra =)

Jag har fått en Kanon fin vagn =)

Mammas hemma gjorda Gurka =)

Titta vad min Mamma är duktig =) Hon kan göra egen gurka. Vi hämtade den ute bland alla Mammas blommor. Konstigt va?!


Kommentarer
Postat av: Hilda

Min älsklings gumma :)

Jag saknar dig Tindris (:

2009-09-06 @ 16:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0