4 September

Usch vilken tråkig dag det har varit idag =( Bara en massa regn. Har inte haft något att göra, men ja fick iallafall följa med Mamma på Ica o handla lite mat o Lördagsgotta =)
Vi tog bussen dit eftersom det regnar o för att jag älskar att åka buss. hehe

När vi kom hem gick jag o la mig i Mammas säng o tittade på barnprogram o på 5 minuter hade jag somnat. Haha



Jätte skönt va det att sova. När Mamma väckte mig för att vi skulle äta mat så blev jag jätte sur. Jag ville ju sova mer ju. Men efter en stund vid datorn med bilder på en massa olika djur så ville jag ha mat.

Efter maten fick jag några godisar av Mamma =) Det är ju inte lördag idag men jag fick lite iallafall, Mamma är så snäll =)



Lite godis i en stor påse ser mer ut tänkte jag o stoppade dom i en ica kasse. Haha

Kom på att Annie o Emilia kom hit igår. Emilia följde med Mamma upp på dagis o hämtade mig när jag slutade där. Hann inte leka så länge för Annie skulle till frisören, men dom lova att komma en dag till veckan istället så jag och Emilia kan leka en hel dag =)

Nu är klockan natten o jag ska gå o titta på Pippi Långstrump.

Natti Natt
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0