22 September

Idag har jag varit på dagis. Vi blev lite sen idag så när jag kom dit va Thea redan där. Jag sprang in direkt och så sa jag hej då till Mamma i farten.

Ha lekt med Thea hela dagen på dagis, Vi har haft jätte roligt. Vi plockade stenar o satt o pratade om färgen o formen på dom. Fröken Cissi tog rätt på stenarna o limmade fast dom på ett papper som hon sedan ska skriva på och sen hänga upp på väggen. Hon tyckte vi va så duktiga som pratade om prickarna o färgerna på stenarna.

När Mamma hämtade mig på dagis så gick vi inte hem utan vi gick till affären. Men när vi nästan va framme fick vi vända igen för dom höll på att asfaltera vägen. Det gick inte att gå där. Vi vände och gick tillbaka till en busskur o tog bussen därifrån.
Handlade lite o sen tog vi bussen hem igen. Jag somnade i vagnen innan vi klev på bussen o sen fick jag sova fram tills det va dags att göra middag.
Jag och Bobbas gjorde mat idag, Mamma låg på soffan o sov. Efter middagen gick jag hem till Rasmus o lekte med honom ett tag.

Nu är jag hemma o umgås med Mamma.
ska snart sova.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0