18 September

Idag har jag, Mamma, Evelina och Rasmus varit till stan =) Vi va först till Sara på hennes jobb så att Mamma kunde skriva ut lite papper och efter det gick vi o postade papprena och sen tog vi bussen in till stan.
Där träffade vi Rasmus Morfar och sen gick vi o träffade Peter och Sara.
Mamma pratade med dom ett tag medans jag och Rasmus busade med Rasmus Morfar och Mamma.
När Mamma surrat färdigt gick vi på donken, Mamma köpte en sån där låda med hamburgare, strips, Äpplen, dricka och en leksak i. Det va jätte gott och så fick jag en roligt leksak =)

När vi ätit färdigt gick vi in på torget och väntade på att Rasmus Morbror skulle sluta skolan o komma o säga hej.
På torget stog det en Kung som jag o Rasmus sprang runt. Haha.

När vi träffat Rasmus Morbror åkte vi hem, Busade ett tag hemma och sen va det dags att sova. Blev lite sent men det är ju helg.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0