15 September

Idag ha jag varit på dagis igen =) Blev lite ledsen när Mamma skulle gå men det gick över efter en stund o då tog jag en cykel o så sa jag gå då Mamma, Hej då.

När Mamma kom för att hämta mig kom båda mina fröknar fram till Mamma och Berömde mig igen, dom tycker att jag är så himla duktig fast jag är så liten. Dom är så farsinerade över att jag leker på riktigt, alltså att jag vet vad jag gör. Jag sitter inte bara o gräver med en spade för mig själv utan jag pratar och grejjar för fullt. Leker jag med dockor så är det inte bara att jag bär runt på den utan jag matar och byter blöja o kläder och bäddar ner så den får sova och så pratar jag med dockan o frågar hur den mår o om den är trött eller hungrig. Haha
Mina fröknar tycker att det är helt otroligt för en så liten tjej som mig.

När vi kom hem gick jag ut o kollade om det va nån ute. Det va det inte så jag gick in o grejjade på rummet en stund och sen gick jag ut när alla kom ut.

Sen ha jag inte gjort så mycke mer.

Men här ska ni få se på dom fina kläderna jag fick av Farmor och Farfar



Mamma har tyvärr inte hunnit tvätta dom innan hon knäppte kortet. Jag har spillt lite mjölk på dom. Hehe
Kanon fina kläder med min favorit Hello Kitty på =)
TACK så jätte mycke Farmor och Farfar.
Fick ett armband oxå men det har vi inte knäppt kort på, det är så svårt, men det va ett sådant med pärlor som man knyter runt handen. Jätte fint det oxå.

Nu ska jag sova så jag orkar med dagis imorgon.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0