Söndag den 4 Oktober och Måndag den 5 Oktober

I söndags klev vi upp tidigt och drog iväg på Hundutställning.
Utställningen va på Gärde o hela hallen där marknaden brukar vara va full med hundar av alla slag.
Vi stannade o tittade på Nina (Tigras Mamma) och så tittad vi på Novas vovve (olga).
Efter det gick vi o köpte ett halsband till Tigra och sen åkte vi hem igen.
Hemma gjorde vi inte så mycke. Jag va ute o lekte ett tag men annars hände inget speciellt alls.

Idag har Mamma o Bobbas jobbat så jag har varit på dagis =) Bobbas lämnade mig och Mamma hämtade.
Hemma har vi städat lite och så har ag varit ute med Rasmus o busat.
Rasmus cyklade ner till lekparken som vi inte får vara i och jag sprang efter o ropade på honom. Så när Mamma kom ikapp oss så va vi där vi inte får vara båda 2. Haha
Tokigt det kan bli.

Vid halv 7 tiden ville jag ha välling o sova. Willmers välling ville jag ha. Haha. Jag ville låna hans välling när jag skulle sova.
Mamma berättade oxå att Faster Hanna hade skickat en STOR kram via sms från henne och Wille.
Så jag skickar en STÖRRE kram tillbaka. =)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0