Önskelista

Ja jag vet att det är ett tag kvar tills det är jul men jag vet oxå att många vill vara ute i god tid =)
O för att jag inte ska glömma bort vad jag önskar mig så påbörjar jag min lista redan nu.
Den kommer säkerligen ändras med tiden så ta en titt på den lite då o då.


ÖNKSELISTA =)

1:     Kläder (storlek 92 och uppåt)

2:     Pippi kläder så att jag kan klä ut mig till Pippi

3:     Kökssaker tex märket OBH Mixer, Matberedare, Fruktpress, Brödrost, Elvisp, Ja allt
sådant som kan vara bra i köket

4:     Dokrorväska med doktorsaker i

5:     Skötväska så jag kan ha med mig blöjor till min docka

6:     Bilstol till dockan

7:     Skötbord till dockan

8:     Matstol till dockan. (stående, ingen man hänger på bordet)

9:     Play doh saker och lera

10:   Pennor, Kritor, Målarböcker. Ja allt som hör till när man ska rita

11:   Pulka

12:   Spark

Kommentarer
Postat av: LillaMy

Det var ingen dålig önskelista du Tindra :)

Få se vad tomten kan tänkas komma med..

2009-10-11 @ 21:58:31
URL: http://snowies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0