Oj då

Missat några dagar igen.
I onsdags va jag hemma med Mamma o busade. Vi lekte inne hela dagen. Alla kompisar va ju på dagis o så är det så kallt ute.

I Torsdags va jag på dagis igen =) Lika roligt som alltid. Har lekt massor ute med alla kompisar. När Mamma kom satt jag i sandlådan o lekte.
Jag blev jätte glad när jag såg henne. Vi gick hem o städade mitt rum o resten av lägenheten. Sen lekte vi med dockorna på mitt rum.

Idag är det fredag o då är det ju inge dagis så jag har varit hemma o lekt med Mamma. Sen har vi varit på ica o handlat. Åkte buss dit och hem. Det tycker jag om.
Vi handlade lite god mat o lördagsgotta som jag fick tjuvstarta lite med idag. Satt i min säng o Titta på Lotta o åt lite godis =)

Nu är jag tok trött så jag tänker titta på Nalle puh o sova.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0