Kalaset

Nu har vi varit hos Nilla på kalas =)

Va jätte blyg när vi kom dit, ville bara kramas med Bobbas. Men efter ett tag började jag prata o kolla runt lite.
Nilla hade mycke roligt man kunde titta på. Stina hade en gris som kunde låta o så hade hon en häst och en hund. Dom lekte jag lite med.

Vi fick tårta, Kakor och så har jag ätit äpple o druckit saft.

Min arm bråkade med mig en snabbis oxå. Den som hoppar ur led hela tiden. Dumma arm. Tur att Mamma har fått lära sig hur man gör för att fixa till det. Mamma har försökt förklara för fröken på dagis hur man gör oxå så dom vet vad dom ska göra om det händer där. Men det är ju svårt att förklara.
Än så länge har det bara hänt när Mamma varit med och det är tur det.

När vi hade fikat klart och Mamma, Bobbas och Morbror Fredrik hade surrat färdigt tog vi o åkte hem.
Det blir sängen för mig direkt. Är trött på kvällarna jag.

Imorgon ska jag vara hemma med Mamma. Får se vad vi hittar på för roligt.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0