Draft: Okt. 27, 2009









Haha Där fick ni lite bilder på världens finaste jag. Haha

I Fredags va vi o busade med Momma o Mats på hotellet dom skulle bo på. Vi va dit med blommor choklad o en whiskey.
Efter det va vi o åt hamburgare o sen åkte vi hem o myste med chips o godis. Fredags mys som alla kallar det.

På Lördagen kom Moppa, Sara, Oliver o en kompis till han o hälsade på =)

O söndag va vi bara hemma o tog det lugnt.

Måndag va det igår o då jobbade Mamma på morgonen o sen va vi bara hemma o lekte.

Tisdag är det idag o jag har varit hemma från dagis eftersom vi skulle med Tigra till hennes "Doktor" Veterinären.
Vi kom dit alldeles för tidigt så jag fick leka lite i väntrummet innan o så fick jag varm choklad o en kaka.

Sen fick Tigra medecin o kort efter det så somnade hon på golvet o sen fick vi gå till ett annat rum där dom knäppte kort på Tigra, Jag o Mamma fick vänta utanför eftersom jag är för liten. Hade med strålning eller nå sådant att göra.
När som va färdig med bilderna fick vi sätta oss i en Röd soffa o vänta på att Tigra skulle vakna.
När hon hade gjort det fick vi gå därifrån. Eller alla fick gå utam Tigra. Hon fick åka i min vagn. Haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0