15 - 20 Oktober

Nu va det ett tag sedan igen. Hela förra veckan bestod av dagis o sen lite bus hemma. Men jag va för det mesta så trött så jag ville sova klockan sju. Har därför inte så mycke att berätta.

I helgen ha vi varit hos Moppa, Sara och Oliver en del.
I lördags åkte vi ut med Morbror Fredrik för att han skulle fixa bilen sin. När vi kom dit va de ingen hemma så jag o Mamma gick in o väntade på dom. Fredde och Bobbas åkte ner till garaget dom. Det tog ett tag innan Moppa o Sara kom hem. Vi stannade på middag och efter det kom Nilla Pilla och Stina till Moppas oxå =) Då blev det glass =)

Söndag va vi dit igen fast då va vi dit för att gratulera Morbror Oliver =) Han fyllde 12 år.

Denna vecka kommer se likadan ut som förra. Dagis varje dag blir det. Mamma bådde jobbar och praktiserar.

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag lägger ut lite bilder som ni kan titta på.



Så här trött är jag när jag kommer hem från dagis. Haha

Min nya mössa som jag fått av Sara

Kolla in mössan, den har jag fått av Moppa o Sara =)

Min julklänning som jag fått av Moppa o SaraDiademet har jag oxå fått av Sara o Moppa

Titta vilken fin Jul klänning och Diadem jag fått av Moppa och Sara



Så här gör jag när jag simmar i badkaret



Ute o leker i lekparken



Gungar i den roliga gungan på Ica Maxi =)


Ja nu har ni fått en heldel bilder att titta på.

Nu är det dags för mig att sova så jag orkar busa på dagis imorgon.

Natti Natt
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0