Denna vecka

bara sprang förbi. Haha
Fast det är ju bara mitten på veckan men ändå.

Jag har iallafall varit på dagis. Mamma har börjat sin praktik plus att hon har jobbat så Det har blivit mycke dagis.
Är jätte trött när jag kommer hem från dagis. Vill bara sova. Haha

Men när Mamma kommer hem så blir jag pigg o gla igen. Iallafall tills vi ha ätit middag. Haha.
somnar redan klockan sju på kvällarna.

Idag har jag bara varit inne efter dagis. Inga barn som är ute o leker längre o det är ju inte roligt att vara ute själv inte. Men det kan vara roligt att leka med leksakerna inne nångång oxå =)

Mitt rum ser ut som hej kom o hjälp mig nu vill jag lova. Jag har verkligen dragit fram allt ja kunnat hitta. haha

Precis innan jag skulle gå o sova så drutta jag ner från stolen som står vid datorn och lyckades riva mig på kanten på databordet. Det blev att ganska stort skrapsår på magen o ONT gjorde de. Ajajaj.
Tur jag har sessplåster hemma.

Men nuär det Natten

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0