6 Oktober

Idag hade jag sovmorgon med Mamma. Vaknade tidigt iallafall men då hann jag ju mysa med Mamma en stund innan det va dags för dagis =)

På dagis ha vi varit ute o lekt och när jag va inne lekte jag med småstenar. Jag räknar och Mäter med olika mått o en massa annat. Det är jätte roligt =)

Mamma hämtade mig klockan 2. Då gick vi hem o åt lite mellanmål o sen har jag rivit ut alla kastruller ur Mammas skåp. Laga mat kallar jag det, men Mamma säger att jag stökar till.

Nu ska jag iallafall ta o städa efter mig och sedan ska jag göra mig klar för att åka på kalas. "Gammel" Faster Nilla fyllde år igår så vi ska dit o fika =)

Skriver kanske mer sedan.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0