3 oktober

Idag har Mamma jobbat igen. Jag vaknade innan hon skulle åka o när hon skulle gå sa jag bara Hej då. Haha.

När Mamma kom hem hade jag precis vaknat igen, somnade i Mammas säng brevis Bobbas.
Vi åt frukost och sedan gjorde vi oss klar o gick in till Birsta.
Först på djuraffären vid Ica Maxi för att kolla efter ett nytt halsband till Tigra, men vi hittade inget där så då gick vi på arken, hittade inget där heller men vi köpte en sele till henne iallafall.
Efter det gick vi tillbaka mot Ica för vi skulle kolla på skor på skopunkten. Halvvägs dit ringde Josefine o sa att dom va påväg till Sundsvall.
Vi gick på skopunkten och hittade massor med skor. Mamma köpte ett par stövlar och Bobbas ett par skor o då blev mina vinterskor gratis =)

Mammas stövlar

Mammas stövlar

Bobbas skor

Bobbas skor

Mina skor

Mina stövlar



När vi va färdiga på Ica gick vi tillbaka in till Birsta o träffade Josefin och Ante =) Gick med dom en sväng o tittade i lite affärer och sedan åkte vi hem och Josefine o Ante åkte o hälsade på någon, men dom kom tillbaka till oss en sväng senare på kvällen =)
Satt mest o ritade med Josefine.

Nu har dom åkt hem och det är dags för sängen.
Imorgon ska vi upp tidigt o iväg på hundutställning =)
Vi ska få träffa Tigras Mamma.

Natti Natt

<3 puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0