2 Oktober

Idag va sista dagen på dagis för denna vecka. Det har varit en lååååååååååååååång vecka på dagis, men det gör inget för jag älskar att vara där =) Men oj så trött man blir av en hel vecka där.

Har inte skrivit på några dagar nu men det beror bara på att jag har gjort samma sak varje dag typ. Finns inget nytt att berätta.

Idag efter dagis åt jag lite mellanmål och sedan gick vi ner till Pizzerian på kiosken. Sen har jag varit ute o lekt en stund, Men jag är för tröt så nu ska jag titta på Pippi Långstrump.

Imorgon ska Mamma jobba igen. Hela veckan lång jobbar hon. Men imorgon jobbar hon bara 3 timmar så jag och Bobbas hinner nog bara vakna till liv innan hon är hemma igen =)

Ja som sagt, Jag gör inte så mycke mer på dagarna så ja har inget att skriva.

Får se om de blir mer imorgon o kanske nå nya bilder. Har inga nu.


<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0