10 Oktober

Lördag idag då.

Jag vaknade precis när Mamma skulle gå på jobbet. Blev ledsen när jag inte fick lägga mig o kramas med henne. Men jag fick välling o så satte hon igång en film till mig =)

När Mamma kom hem va jag och Bobbas ute o gick med Tigra. Jag blev jätte glad när vi kom in o jag såg att Mamma va hemma.

Vi åt frukost och sen satt vi o ritade jätte länge o sen la vi oss i Mammas säng o tittade på tv ett tag. Efter det gick jag ut o lekte en stund med Whilda.
Hann vara inne ett tag innan Jag och Mamma åkte med Morbror Fredrik till affären.

Sen va det bara godis mys hela kvällen tills de va dags för mig att sova.

Visar mina fina magneter som jag fick med Yoghurten. =)     Jag ha valt kläder själv förresten.   Pyjamas med Pyjamas shorts utan på. Haha

Kolla vilka fina magneter jag har fått med yoghurten.
O kolla va fint jag har klätt på mig. Tog på mig kortbyxor utanpå pyjamasen. Haha

Tuggar tuggumi och skrattar

Ber man mig skratta när man ska knäppa kort på mig så ser jag offtast ut såhär, Haha
Tuggar tuggummi gör jag tydligen oxå.

Äter middag.  Haha

Dags fö middag. ag ville inte sitta med Mamma o Bobbas så jag la min stol ner så jag fick ett eget bord. Haha
O jag fick inte bara gurka till middag så ni vet. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0