Önskelistan igen =)



ÖNKSELISTA =)

1:     Kläder (storlek 92 och uppåt)

2:     Pippi kläder så att jag kan klä ut mig till Pippi

3:     Kökssaker tex märket OBH Mixer, Matberedare, Fruktpress, Brödrost, Elvisp, Ja allt
sådant som kan vara bra i köket

4:     Dokrorväska med doktorsaker i

5:     Skötväska så jag kan ha med mig blöjor till min docka

6:     Bilstol till dockan


7:     Skötbord till dockan


8:     Matstol till dockan. (stående, ingen man hänger på bordet)


9:     Play doh saker och lera


10:   Pennor, Kritor, Målarböcker. Ja allt som hör till när man ska rita


11:   Pulka

12:   Spark

13:   Utklädningskläder


14:   LavaLampa


15:    Stora sänkläder till min nya säng (Prinsessorna eller Hello Kitty)


16:    Hello Kitty fleecepläd


17:   My Little Pony Starsong


18:    Docka


19:    Gitarr


20:    Kundvagn


21:    Sminkbord


22:    Aqua Beads


23:  Sackosäck


24:    Dockvagn


25:    Badskum Hello Kitty



Sådär nu ha ni fått en rejäl lista att bita i =) Haha
Så är det när jag får titta i leksakstidningen o peka på vad jag vill ha.

Hoppas ni fått några bra tips o så kan ni ju berätta för Tomten vad jag vill ha oxå =)


Som ni ser så har jag lagt in små bilder, Vet inte om alla vet att man kan klicka på dom så att dom blir stora.
Men nu vet ni det iallafall. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0