Nu va det länge sedan

Ja då ska vi se vad jag har haft för mig sedan söndagen den 15 November.
Jag har varit på dagis varje dag iallafall. Inte helgen då såklart med annars så tro jag att jag ha varit där varje dag.
Hela förra veckan va jag med Rasmus efter dagis. Vi busade hela eftermiddagrna tills det va dags  att sova =)
Tycker att det är jätte roligt att vara med Rasmus =)

Torsdagen den 19 November kom Moppa o Oliver hit o hälsade på. Dom hade med sig min nya säng =)


Jag sover upp i luften numera =) O så ha jag mitt bord under sängen. Jätte bra blev det =)

Fredagen den 20 November tog vi bussen till Sollefteå. När vi kom fram dit mötte Josefine oss så hon kunde hjälpa o bära. Vi va hos Jesefina och Andreas hela helgen o bara myste o busade. Fredag kom vi fram så sent så vi hann ju bara med en vända på konsum o sen lite middag. Jag somnade sittandes mellan Mamma och Josefine i soffan när vi tittade på film.

Lördagen blev det en runda på stan för att träffa Lillan och Lars =) Jag fick en nalle av Lillan.
Efter stan körde JOsefine och Andreas oss till Långsele. Där gratulerade vi Bobbas systers dotter Caroline =) Vi fick mat o tårta och jag fick busa o leka med Caroline och hennes saker =)
När vi åkte tillbaka till Sollefteå åkte vi med Bobbas Pappa i hans nya hummer. 2 år o ha fått åka Hummer =)
Fast det enda jag sa hela vägen till stan va att jag inte ville åka. Haha.
- Jag vil inte åka den här bilen sa jag hela vägen till stan. Haha



På kvällen va vi ner på Bowlingen o tittade på Bobbas bror Fredrik o Maria när dom bowlade. Efter det gick vi på konsum o handlade lite o sedan hem till Josefine o busade.

På söndagen va vi till Lillan o Lars o fikade o lekte. Det va jätte roligt =)





Vi gick i regnet både till o från Lillan o Lars. Kallt o blött va det men det gick bra iallafall.


Josefin och Andreas påväg till Lillan o Lars i regnet =)

!9,20 åkte vi hem till Sundsvall igen. När vi klev på bussen hittade vi våra grannar där. Våra nya grannar alltså inte Rasmus. Men oj så roligt jag hade med Alexander halva vägen hem. Vi busade hur mycke som hellst =) Sen blir vi trötta så då gick jag o Mamma bak till våra säten längst bak o tittade på film på datorn =)
Morbror Fredrik hämtade oss på busstationen o körde oss hem =)


Måndag va jag hemma från dagis för jag hade inte sovit på hela natten. Va tok trött.
Bobbas fick vara hemma med mig eftersom Mamma jobbade.

Sen har jag varit på dagis hela denna vecka o det ha varit roligt som vanligt. O hemma ha vi busat o grejjat som vanligt. Rasmus ha varit hos Pappa sin så jag ha inte fått lekt med honom något.

Idag är det Fredag igen o Morbror Mattias är hos oss =) Vi ska på Birsta imorgon o handla julklappar o sådant.



Bjuder på lite mer bilder bara för att det va så länge sedan.

sessa muffins
Jag o Mamma har bakat Sessa muffins =)


Myser i vagnen =)

Jag fick 2 apor av Mamma när vi va på Ica o handlade =) 1 stor o 1 liten



Har valt kläder själv. Mamma tyckta de va helt otroligt att jag valt alla kläder i samma färg. Brukar bli en ordentlig blandning när jag ska välja själv.



Fixar håret inför fotograferning på dagis =) Bara kläderna som fattas.



Äter chokladbollarna som jag o Josefine bakade innan vi gick till Lillan o Lars =)



Ja typ så här ser det ut på mitt rum nu. Mamma ha köpt nya gardiner till mig =) Så fina så.






Kommentarer
Postat av: Josefine

Var en riktigt mysig helg, måste vi göra om :) nästa gång får vi komma som vi pratade om. hoppas allt är bra, kram!

2009-11-29 @ 23:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0