Första dagen på dagis =)

Igår fick jag äntligen gå på dagis igen =) Va ju sjuk i fredags o så va jag hos Momma till måndag kväll så då blev de ju inge dagis o sen tyckte Mamma att jag skulle vara hemma med henne i tisdags.

Men igår fick jag gå på dagis igen, Jag är lite snorig o har hosta men inge allvarligt. Men oj så trött jag va när jag kom hem från dagis. Uscha.
Fredde va hos oss när vi kom hem från dagis. Han är oxå sjuk, men han kom hit o lämnade min mössa som jag hade glömt i hans bil. Bli så kallt ute med vårmössan.

Jag somnade iallafall i Mammas knä vid 3 tiden. Haha. Mamma la ner mig i soffan så ja fick sova en stund.
När jag vaknade va det dags för middag o efter middagen kom Moppa, Sara o Oliver hit o hälsade på =)
Dom kom med Mammas kamera som hon glömt i Saras väska o så fick jag en väska full med godis som dom hade köpt på Ålandsbåten =)

Bilder på den o det jag fick av Mamma o Bobbas kommer senare. Mamma måste ladda batterierna i den först.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0