6 November

Börjar med att grattulera Eva på hennes fördelsedag. GRATTIS, hoppas du får en bra dag.

Sen kan jag berätta alla tråkiga nyheter. Hehe. Nä så många är det inte. Men jag har blivit sjuk jag oxå =(
Inte alls roligt. Mamma som försökt hålla mig på avstånd så att jag inte skulle bli sjuk. Men igår eftermiddag tyckte Mamma att jag va varm iallafall så hon kollade min feber o jag låg strax över 38 då, men klockan 12 inatt väckte jag henne o då va jag ordentligt varm så Mamma kollade febern igen o då hade jag 40,1 i feber.
Uscha, det är inte alls roligt att ha feber. Jag blir så varm så jag inte kan ha täcket på mig men har jag det inte så ligger jag o skakar för att jag fryser. HUr gör man då?

Så typiskt att jag skulle bli sjuk nu när jag ska åka till Momma o busa. Hon kommer ju o hämtar mig idag ju. Hoppas på att det går över fort som det gjorde för Mamma. Hon hade ju bara hög feber mitt på natten o sen när hon vakna va den helt borta igen. Det skulle vara jätte bra om det blev så för mig oxå.

Men vi får se hur det går. Nu ska jag o Mamma packa färdigt allt jag ska ha med mig till Momma. Hon komer snart.

Puss o hej så länge
Jag kommer hem på Måndag igen

Puss igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0