7 Maj Fortsättning

När Mamma och Bobbas hämtat mig på dagis gick vi hem.
Jag ville inte gå in när vi kom hem så Mamma klädde på mig och så fick jag vara ute i lekparken med grannkompisarna.
Det tycker jag är jätte roligt.
Jag tycker att det är roligast att leka med dom större barnen.

Va ute tills det va dags för mat, när jag ätit klart ville jag ut igen men då började det regna så jag fick stanna inne o busa istället.

Det har inte hänt nå speciellt idag så jag har inte så mycke att skriva.
Får se vad vi hittar på imorgon.
Vi kanske ska gå till Madde, Bias, Nova och Vovvarna.
Får se vad de blir för väder säger Mamma.

Men vi hörs imorgon.

Natti natt
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0